Instagram     

Go Back   PNW Moto > Welcome > New Users

New Users Post up here and introduce yourself!

Like Tree2Likes
Reply
 
Thread Tools
Jan 28th 2016, 06:46 AM   #1
 SalemCBR's Avatar
 
  Jan 2016
  Salem, Oregon

  Cbr600rr and cbr1000rr
New Member Salem... and my crappy vid!




Hey ya'll,

Thunderbrap? I think I got it wrong. Refered me to the new site. Love that theres some actual use going on here.

Rides: zx7, vfr750, f2, 900rr, now 600rr.

The video is my first attempt. Camera angle, sound, and lack of twisties will improve.
Attached Thumbnails
New Member Salem... and my crappy vid!-screenshot_2016-01-09-11-14-41.jpg  
Jan 28th 2016, 06:56 AM   #2
 ltlpagan's Avatar
 
  Jan 2016
  Vancouver WA

  2010 Ducati Monster 696
Welcome
Jan 28th 2016, 08:44 AM   #3
 SilvieFox's Avatar
 
  Jan 2016
  welches, Oregon

  08Kawasaki Versys(Sylvester),72Suzuki RV90(vanvan),81Honda TwinStar(Bobber),Yamaha225,Honda Shadow
welcome, and subed not bad vid id angle your cam up a bit and lower your exposure one setting, also dab up gas not wipe, it can soften clear coat and paint
SalemCBR likes this.
Jan 28th 2016, 02:13 PM   #4
 SalemCBR's Avatar
 
  Jan 2016
  Salem, Oregon

  Cbr600rr and cbr1000rr
Thanks. We'll make the next one better. Hopefully we can dry the roads out soon too.
Jan 30th 2016, 09:26 PM   #5
 TimberMoto's Avatar
 
  Jan 2016
  Salem, Oregon

  Supermoto Dreaming...
Welcome! I'm in Salem too.

Sent via HTC One_M8
Jan 31st 2016, 07:47 AM   #6
 TREX600's Avatar
 
  Jan 2016
  Custer, WA

  Suzuki 09 GSXR 1000 Suzuki 09 DRZ 400SM 1970 Yamaha 250 DT1 Enduro
Welcome
Jan 31st 2016, 08:26 AM   #7
 yard sale's Avatar
 
  Jan 2016
  Your moms

  with reckless abandon
You're right that was a crappy video. Also thx for showing us why Oregonians are forbidden by law from pumping they own fuel.
Jan 31st 2016, 03:55 PM   #8
 SalemCBR's Avatar
 
  Jan 2016
  Salem, Oregon

  Cbr600rr and cbr1000rr
Quote:
Originally Posted by yard sale
You're right that was a crappy video. Also thx for showing us why Oregonians are forbidden by law from pumping they own fuel.
Hey, I was honest.

2nd GoPro video fished Rain/Police

Here's the link to where I had posted the 2nd video. It's not as crappy.

The gas station attendant in this one actually told me to pump my own gas and run my own card with the cop right there. I never had anyone tell me to just go ahead and do it all myself in Oregon. Other than the Indian reservation.
Jan 31st 2016, 06:44 PM   #9
 SilvieFox's Avatar
 
  Jan 2016
  welches, Oregon

  08Kawasaki Versys(Sylvester),72Suzuki RV90(vanvan),81Honda TwinStar(Bobber),Yamaha225,Honda Shadow
Quote:
Originally Posted by SalemCBR
Hey, I was honest.

2nd GoPro video fished Rain/Police

Here's the link to where I had posted the 2nd video. It's not as crappy.

The gas station attendant in this one actually told me to pump my own gas and run my own card with the cop right there. I never had anyone tell me to just go ahead and do it all myself in Oregon. Other than the Indian reservation.


on bikes and anything you have to climb up onto to fuel (boats ATV's so on) and some classic cars/trucks they will always have the owner fuel it for safety and liability reasons.

in all my years of riding ive always pumped my own gas, only twice have i have an attendant insist they started the pump but then handed it to me and walked off
Feb 1st 2016, 12:00 PM   #10
 SalemCBR's Avatar
 
  Jan 2016
  Salem, Oregon

  Cbr600rr and cbr1000rr
You are living on the edge!
I never dream of putting my card in the machine. But I want to. I am going to be more tempted now. Some places I go, like this pilot in my first vid take ages to get to you to pump. They are also folks that have yelled at me for taking the nozzle out of my car and hanging it up. Only white glove service at oregon stations.

and... you have ears?
Feb 1st 2016, 12:02 PM   #11
 SalemCBR's Avatar
 
  Jan 2016
  Salem, Oregon

  Cbr600rr and cbr1000rr
You've got some good vids there. I went ahead and subscribed so I can see what you have next.

turns out, we all have ears.
Feb 1st 2016, 01:08 PM   #12
 SilvieFox's Avatar
 
  Jan 2016
  welches, Oregon

  08Kawasaki Versys(Sylvester),72Suzuki RV90(vanvan),81Honda TwinStar(Bobber),Yamaha225,Honda Shadow
Quote:
Originally Posted by SalemCBR
You are living on the edge!
I never dream of putting my card in the machine. But I want to. I am going to be more tempted now. Some places I go, like this pilot in my first vid take ages to get to you to pump. They are also folks that have yelled at me for taking the nozzle out of my car and hanging it up. Only white glove service at oregon stations.

and... you have ears?
push the quote button to things your replying to BTW

yes i have ears (check the user icon)

and i guess its just that way were you live, here in portland and gresham they care far less lol

oh and i have no card, im a cash man..
Feb 1st 2016, 01:11 PM   #13
 SilvieFox's Avatar
 
  Jan 2016
  welches, Oregon

  08Kawasaki Versys(Sylvester),72Suzuki RV90(vanvan),81Honda TwinStar(Bobber),Yamaha225,Honda Shadow
Quote:
Originally Posted by SalemCBR
You've got some good vids there. I went ahead and subscribed so I can see what you have next.

turns out, we all have ears.
thanks for the sub back and yup we all have ears (or atleast should) some of us have more then one set lol
Feb 1st 2016, 01:28 PM   #14
 Pigs's Avatar
 
  Jan 2016
  Portland

  bicicleta
Quote:
Originally Posted by SilvieFox
push the quote button to things your replying to BTW

yes i have ears (check the user icon)

and i guess its just that way were you live, here in portland and gresham they care far less lol

oh and i have no card, im a cash man..
Ive always waited for the attendant, but are you saying that you can just use the pump like every other state out there?
Feb 1st 2016, 01:36 PM   #15
 SilvieFox's Avatar
 
  Jan 2016
  welches, Oregon

  08Kawasaki Versys(Sylvester),72Suzuki RV90(vanvan),81Honda TwinStar(Bobber),Yamaha225,Honda Shadow
Quote:
Originally Posted by Pigs
Ive always waited for the attendant, but are you saying that you can just use the pump like every other state out there?
i say that I do, tho that the same time i also go to the same station most of the time and they know me, like at my last place in gresham, that was common for me to ride up on one bike fill it up and take off and come back on another bike and fill it up and pay for both at the same time, tho again i was known at that gas station and they knew what i was doing.
Reply

  PNW Moto > Welcome > New Users

Tags
crappy, member, salem, vid



Thread Tools
Display Modes


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Salem Bike Night! TimberMoto Salem 35 Jun 18th 2019 04:50 PM
new member jtostenr New Users 10 Sep 7th 2016 10:03 PM
New forum member Quinndog Bellingham 12 Apr 21st 2016 02:20 AM
Salem? watchmaker Salem 20 Apr 9th 2016 10:02 AM
New member tuanis New Users 8 Mar 29th 2016 08:45 AM




Copyright © 2019 PNW Moto. All rights reserved.